Inget Linda Rosing-fan och absolute inget Fadde-fan heller

Frida Frank

Igår kunde man läsa om Linda Rosing och Faddes uppbrott. Jag kunde inte sluta gråta, dom fick mig att tro på kärleken ungefär på samma sätt som Hitler får en att tro på att människan är god. Nu läste jag att Fadde hookat upp med en 19årig aspirerande "glamour"modell. Kommentarer överflödiga.

http://expressen.se/index.jsp?a=812995

Nu blir det att hoppa in i duschen, sminka mig så det ser ut som någon kastat en paj i ansiktet på mig och korka upp vinet så är tolvslaget nära.

Kommentarer:
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg. Tackar dig i förhand!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback