Jag, en levande legend...

Vi tre

Jag var en levande legend på Askimskolan innan jag ens hade börjat. Det gick hörsägner som löd att jag var en manslukerska och alla killar ljög ihop historier om att de kände mig. Sedan när jag väl började i fyran dödade jag alla rykten fort och allt tack vare min mamma som fortfarande klädde mig med blomstermönstrade kläder från Kenzo och röda regnjackor (när det väl regnade) med en giraff på. Det som hade hänt var att en tjej i mina scouter (japp var scout, alltid redo!) sa till alla att jag var en manslukerska i hopp om att det skulle slå exakt åt fel håll än vad det gjorde. Men det fixade jag, mina kläder och mamma helt själv. Jag såg ut som en regelrättig tönt. På bilden är det alla vi tre syskon, Becka, jag och Ellen i alla likadana blommiga klänningar.

Kommentarer:
Postat av: Irina

hahaha, nice!
fan min mamma tvingade också på mig skitsaker när jag var liten, men its ok. jag minns inget av det.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback