Jag hjärta Ronnie Sandahl, eller inte jag jag

Jag hjärta Ronnie

Hamna på denna blogg (
http://ronniesandahl.blogspot.com) efter att jag läst en krönika av Ronnie Sandahl och såg en kommentar som länkade till denna blogg. Ägaren av bloggen är ett überfan av Ronnie, eller vad jag skulle kalla stalker som till och med tatuerat in "Ronnie" på armleden (som är märkt av x antal skärsår/ärr).

Ronnie Sandahl

"Hon" jag inte vet namnet på skrev detta efter hon sett Ronnie:

"Genast smög jag efter honom, till något märkligt ölhak i närheten som jag inte minns namnet på. Blev först förvånad, trodde inte direkt han hängde på sådana ställen. Snart visade det sig dock att han bara skulle möta någon, och kort därefter lämnade de stället. Men precis när jag skulle smyga efter, så dök nästa idiot upp. En dörrvakt som ville prata med mig. Han var en riktigt patetisk tönt så jag fintade honom och sprang så fort jag kunde mot dörren. Tyvärr hade han en kompanjon, som högg mig i armen så hårt att jag fick feta blåmärket idag.

Natten slutade i fyllecell i någon timme, totalt jävla åt helvete. Det är ingen ordning på rättsystemet i det här landet. Jag och Ronnie ska bo i Holland, där är det lite bättre tror jag. Bra skolsystem för våra barn. Och så kan man röka på istället för att supa."

Herregud, skratta eller gråta? Både och?

Kommentarer:
Postat av: Per

Fan va' läskigt. Hade det varit en film hade jag avfärdat det som helt orealistiskt.

2007-01-04 @ 15:34:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback