[email protected]

Jag tror jag skall lägga ner spraydate, jag är inte tillräckligt desperat så att jag uppskattar mail från en man 31 som döpt sig till "sosickoflovesongs" och undrar om jag vill cama och i sådana fall skicka ett mail till [email protected] (tjejer han är er bara att ta för er).

Var ute igår. Träffade Charlotte och Kitty på chezan och drack billigt vin (gratis är gott men billigt går an det med) och sedan bar det vidare till Peacook och (jag vill inte ens skriva det) Honey. När jag sa hejdå till mina vänner (plural det var något nytt) såg jag det gyllene blackjack-bordet i ena hörnet och skulle bara spela ett giv (kan man säga så?). Det slutade med att jag spelade bort alla sedlar jag hade och därefter frågade jag om de tog kort. Det gjorde de inte.

Idag blir det Valand och nya äventyr.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback