Öppet brev till Daniel

Daniel

Öppet brev (om Alex Schulmans blogg kan vara en dagbok kan detta vara ett brev) till Daniel:Jag tror vi behöver ett break från varandra, en dag eller så. Eller i alla fall en dag utan bara negativa kommentarer, spydigheter och samtal tre på natten. Jag fick psykbrytet på min mobil förut när jag inte kunde bluetootha (eller vad det heter) över ringsignalar till den (eller inte förstod hur man gjorde) förut idag för min ringsignal jag har nu som en hemsk polyversion av en Kate Bush låt jag en gång älskat är något jag sammankopplar med spydiga samtal från Daniel extremt tidigt eller sent på dygnet, samtal där han klagar på sina vänner när dom gör saker han själv gör men som han rättfärdigar med "Det är juh jag, jag gör juh sånt" som ingen skulle förvänta sig att han skall leva efter normerna man sätter upp i en kompisrelation (men det kanske man inte ens gör?) och slutligen samtal där han ber än ladda ner låtar han hört som han förklarar genom att säga "det är en känd artist eller låten går na nan nan na, vet du nu?". Nej, ring inte mig, jag ringer dig. Hahah

Förresten skickade du sms till mig i fredags och inte lördags, det svär jag på din grav.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback