Rocky & Drago

Rocky & Drago

Tio till avsnitt av "Rocky & Drago"? Que? Kollar någon på det i huvudtaget? Tilde pendlar mellan att skratta hysteriskt och gråta ännu mer hysteriskt medans Peter Siepen försöker slå stort som programledare (allvarligt hur länge har inte hans setts i media-Sverige utan att aldrig riktigt slå igenom? Han och Skurt, den gröna lilla saken, ledde något här i Göteborg under VM 1994 och jag vill påstå att det var då hans karirär blomstrade). För övrigt fick jag för mig att jag skulle bli autografjägare under VM (jag var liten och ung) och stod utanför anläggningen där många stjärnor bodde och tog allas autografer jag kom över. Jag diskrimerade inte någon utan ville även ha funktionärernas autografer (jag förstod självklart inte att de var funktionärer, jag var ett väldigt smart barn skall ni veta. Trodde även att Bob Marley hette Bobby Marley men det var i fyran jag lyssnade fortfarande på Pernilla Wahlgren då och hade blommiga tights. Jag var ett väldigt hippt barn med skall ni veta).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback