60 kr/timmen

Jag, Alex och mamma har diskuterat min lön jag får när jag passar barnen och mamma tycker det är himmel och Alex helvete. Han vill till och med ringa upp dom och skälla ut dom efter noter, haha. Jag passar tre barn, är även hundvakt, gör lunch, dukar av, diskar, tar upp disk, plockar undan, vikar kläder, badar barnen, släpper ut hunden, leker, hjälper till med läxor, gör någon enkel kvällsmat ibland, etc etc och jag måste nog säga att 60 kr/timmen är en hyfsad lön. Däremot att det bara är 2 timmar/3 ggr veckan är lite surt, för då planerar jag mina dagar efter att tjäna 120 kr gången vilket inte är multum. Vad tycker du?

Kommentarer:
Postat av: Anna

På tok för lite! Just med tanke på att det är två timmar i taget. Minst 200 spänn tycker jag verkar vettigt för två timmars heljobb, det skulle jag kunna betala.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback