Bra odds - filmcafe.se

Blev medlem på filmcafe.nu när jag hade naiva drömmar om en karriär inom film. Var inne ikväll för jag hade fått en mail som man får då och då, och oftast av filmstuderande som skall göra en examensfilm och vill att man skall gå på casting (en gång fick jag ett manus där jag skulle spela en sexslav, haha) vilket jag aldrig går på. Jag har min självrespekt kvar, mina drömmar och ambitioner av annan form, (även om jag skulle rocka på vita duken) men man slåss av alla dessa drömmande själar som tror att deras svar på all form av livslycka är att få en roll. En huvudroll i en stor produktion som man skall finna via filmcafe.se, bra odds!


Kommentarer:
Postat av: E

Va? gör hon? Haha det var faktiskt ganska roligt det där med "Terrorese". Skrattade lite lätt åt det, men inte vet jag om det var så mycket feelgood över den filmen som det står på omslaget?

/ E


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback