Företagare och entreprenörer


Fan, det kryllar av egna företagare på alla communities. Av alla medlemmar måste minst hälften vara egna företagare och/eller entreprenörer (banbrytare, byggmästare, leverantörer, föregångsmän, pionjärer, eldsjälar eller vad ni nu vill kalla er själva). Ni får gärna vara egna företagare, men "företaget" måste väl syssla med något, erbjuda en vara eller tjänst? Eller är ert företag bara existerande och göra ingenting? Var snäll och redovisa vad ert företag gör precis som ni på samma sätt måste redovisa er inkomst för skatteverket.


Kommentarer:
Postat av: Sophie

Jag vet! Det är mycket snack och liten verkstad på folk! Och jag tycker att det gäller över allt(speciellt på krogen)! Själv är jag engen företagare och blingar mobiler med Swarovskikristaller under namnet Sophisticated Sophie, så jag gör definitivt något!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback