Jag hade skämts ihjäl om jag vore Marie Serneholt, även om hon har en kropp att dö för

Jag såg Marie Serneholt uppträdda på SVTs söndagsunderhållning (TV-Huset) igår och jag hade verkligen skäms ihjäl om jag vore henne. Kul för henne att hon har en kropp att dö för och är snygg och antagligen en massa beundrare. Mer synd om oss är att hennes låtar är urusla och hennes musikaliska karriär ett skämt. Men ännu mera synd är det för henne själv att hon inte kan sjunga och alltid sjunger på playback (som igår) och att Jörgen Elofsson som spottar ur sig låtar har gett henne något han skrev fem på natten snorfull.


Kommentarer:
Postat av: gothiqua

Kunde inte sagt de bättre själv! ^^

Postat av: Eve

visst är det ett skämt. hon är pinsam. sveriges nya silvstedt?

2006-03-01 @ 16:12:50
URL: http://babys.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback