Neneh Cherry - Buffalo Stance

Kvällen låt blir Neneh Cherry – ”Buffalo Stance” (nostaligi!!!!), det var lycka när Kitty satte på den på Sticky en söndagskväll för flera år sedan när vi (jag var watergirl, kanske inte räkna, så jag gör ett nytt försök), mina killar vann Basketfestivalen. Denna låt har även utlöst ett mindre gräl mellan mig och Alex i andra ring, på bussen väg ner till Malmö när vi skulle dit med geografiläraren och kolla på ingenting i princip. Några klasskamrater rökte på, jag gick ut med 27års leg och vi drack folköl i parken, hemska tider but those were the days. Jag och Alex misstänkte dock att vår geografilärare skulle ta Danmarksbåten över och gå på sexpartaj i Köpenhamn, hon ville nämligen ha depositioner för allt möjligt som vi aldrig fick tillbaka.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback