"On the Edge"

Igår på Kanal5 var nattfilmen "On the Edge" som handlade om deppade Jonathan som hamnar på behandlingshem där alla lider av depp/osäkerhet/främlingsskap/etc. och till sist får han ihop det med Rachel. Hon, Rachel, var lite Winona Ryder söt och Jonathan var heroinsnygg och dom kommer antagligen att leva lyckliga i alla deras dagar, kul! Synd bara för mig, att på dom "behandlingshemmen" jag var på (bara högst ett dygn åt taget ca 4 ggr i mitt liv kanske) så var killarna tjock, osociala och riktiga kufar och inte alls heroinsnygga.




Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

Man blir ju lite nyfiken på "dom "behandlingshemmen" jag var på (bara högst ett dygn åt taget ca 4 ggr i mitt liv kanske)". Varför? Och varför 4 ggr KANSKE..Lite sjävförnekelse som amatörpsykologen hade sagt?

Om jag ska bjuda tillbaka lite så har jag tvingats gå någon gång till psykologer p.g.a. jobbet, men borde nog gått mer. Undrar varför jag skriver det...

Det kanske är enklare att skriva än prata.

2006-02-03 @ 21:18:25
Postat av: luradavlivet

OK, jag slutar kommentera.

2006-02-05 @ 20:37:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback