Sitter i mysbyxor och behå...

Sitter i mysbyxor och behå och har precis lyckats att förna klart håret. Jag undrar om jag gör något fel för det tar tiiiid och ser ungefär likadant som alla andra gör när dom har knullrufs/nyvakna. Försöker åstadkomma mirakel med smink och skall sedan iväg till skolan. Min tredje sista föreläsning på denna termin om jag har tur, har hemtentor och läser hemma istället vilket är underbart för det innebär att jag slipper vara med nötterna (jag kommer att bli korsfäst om dom läser detta, som deras idol (läser religion!)). Skall möta upp Daniel senare i stan och köpa födelsedagspresent till syster Becka som fyller 17 på onsdag. Jag frågade vad hon skulle ha för mat på födelsedagen och hon svarade kassler, tur för henne (och mig) att hon skämta, ingen pappa a la kassler för min skull snälla.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback