Tack Zlatan!

Nu har jag upptäckt min kärlek till sport, det vill säga min kärlek till sport när jag satsar pengar. Började med 50 kr förra veckan och har nu tagit ut 500 kr från mitt konto på expekt.com (och ikväll är det NBA som gäller för hela slanten) som jag vunnit. Skall bjuda mamma på middag på Alla hjärtans dag för pengarna är det tänkt, så tack Zlatan för middagen (jag hade kunnat tänka mig att dela med mig av kakan om du inte redan tjänade storkovan).

Om jag kan förbanna Daniel för att han fick mig att börja spela BlackJack så kan han förbanna mig för att jag visa honom expekt.com.

Kommentarer:
Postat av: Jonaldawg

Yes, Zlatan är grym..

men hur tänker du när det gäller NBA? Hur satsar du där?

Går du på Miami, Phoenix och Detroit stenhårt? Kör du på andra spel för att höja oddsen, tex vinst med si och så mycket?

satsar du på all-star matchen??

Nu slog ju Miami Detroit och jag är inte förvånad.. Miami vinner skiten iår. Mr Wade rocks.

//pratkvarnen från bp.

Postat av: patrik magier

hmmm zlatan e absolut inte grym..ahhh så sur jag e...

totti for president..

ciao

2006-02-15 @ 17:10:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback