Universitetshuvudvärk

Jag har skickat iväg mail till mina föreläsare angående tentatider och kurslitteratur så nu har jag på köpet fått huvudvärk. För första gången under min universitetstid så känner jag mig faktiskt stressad och främst stressad på att göra bra ifrån mig på Högskoleprovet så jag slipper sätta min fot på Religionsvetenskapliga institutionen många gånger till. Men till hösten om jag inte kommer in på något av det jag vill (journalistik eller medie- och kommunikationsvetenskap samt det sistnämnda med inriktning journalistik) så tänker jag fan jobba. Även om det innebär McDonald’s i princip. Sommarjobb måste fixas med, för jag antar att jag inte skall passa barnen hela sommaren. Och sedan har vi min planerade Mykonos resa. Hur skall jag ta mig dit och jag tjänar ca 700 kr på två veckor när jag passar barn?



Kommentarer:
Postat av: Anna

Ett tips om du vill ha ett jobb som kanske ger lite mer pengar, gå in på academic works hemsida, regga dig där och se om de har nått där du bor. Det kan vara en väg ut! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback