7th Heaven

Kollar på "7th Heaven" som går på kanal5 nu (men det betyder inte att jag tycker om det, jag tycker om att störa mig på det). Hela serien är så hidös att jag måste kolla på det. Alla problem är så små men jag kan tänka mig att hela Usa:s bibelbälte nickar instämmande när dom tar upp ämnen som sex före äktenskap, om man får sova över hos en kompis med annat kön eller som i dagens avsnitt när Annie Camden, mamman i serien säger att dom inte är hennes familj när inte hela familjen kan fira Thanksgiving ihop.
Tvillingarna Camden
Men till det jag vill ta upp är vad gör tvillingarna,  Sam (Lorenzo Brino) och David Camdens (Nikolas Brino)  i serien? Dom har ingen betydande roll, dom är inte söta och en av dom kan inte ens säga hela repliker utan får fram ett ord i taget. Rättare sagt tvillingen med det korta håret (som spelar David Camden). Jag och Alex har pratat om detta förut men är det någon som vet vad det är för fel på honom? För det är uppenbart att det är något.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback