Bilder! Halloween, Linda Skugge

Det är ett himla jobb, klistrande och klippande för att få in bilder i bloggen men jag gör det för er mina kära läsare, allihopa 5 styckena. Så förutom intressant läsning, knivskarpa funderingar och galet roliga anekdoter så bjuder jag på bilder med.

Linda Skugge looken

Jag som Linda Skugge, man kan tro att jag är på väg till ett Halloween-party (men sådant blir jag inte bjuden på, jag skämtar! Fast om sanningen skall fram så kom inga sådana förslag förra året och inte året där innan heller och absolute inte i sexan när jag helt själv klädde ut mig och satte spindlar (inte riktigt men det kan man nog hitta i vår källare någonstans) i mitt hår när det var Halloween. Jag hade toklängtat till Halloween men jag hade ingen att göra trick or treat med (hade inte riktigt kommit till Sverige ännu), skulle inte på något Halloween-party utan jag var bara en supernörd som ville ha spindlar i mitt hår på Halloween och fira "högtiden" HELT SJÄLV! Hahahah kan man vara mer pinsam/mobbad/utböling? Nej!) utklädd som Linda Skugge men jag såg faktiskt ut så i någon vecka innan jag färgade om och AV (helt hemskt men då upptäckte jag löshårets magi) mitt hår. Hoppas att jag aldrig kommer se ut som en taskig white trash kopia av Linda Skugge någonsin igen och att jag aldrig liknar henne på något annat sätt heller. I rather die (tvungen att ha med lite eng. för mina internationella läsare)!

Jag skall alltid förbli blond, inte brunett, rödtott eller något annat (klicka för större bilder).





Kommentarer:
Postat av: Lilla Jag

Brunetter är finast.. och jag tycker också du var finast som brunett!

2006-01-11 @ 11:00:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback