Bloggtoppen

Jag kan inte sova så jag kan lika gärna avfyra ett till blogg-inlägg. Alex börjar klaga att det är för mycket att läsa. Han tycker antagligen att det är för mycket ointressanta inlägg med så därför har jag en bekännelse  för dig Alex och alla andra tre (i princip) som läser min blogg. Jag finns med på www.blogg.se :s bloggtop och det är kanske inget att hurra för. Men jag vill kämpa mig uppåt för jag stör ihjäl mig på dom som är längst upp i toppen och avfyrar 15 inlägg varje dag genom att blogga upp en bild på "Mischa Barton" och skriva snygg stil och sedan kommer ett annat inlägg med en bild på "Nicole Richie" där det står snygg väska, men hon börjar bli lite väl smal nu. Det är så djäkla tråkigt att läsa! Blogga gärna upp bilder men om ni skall komma med feed-back så snälla låt det stå något intressant, kritiskt, roligt eller läsvärt någongång.

Kommentarer:
Postat av: LB

Håller med till fullo!! Är så j-vla trött på alla dessa mode och kändisbloggar. Tur att det finns såna som vi... ;)

Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback