Boendeproblemet fortfarande olöst

Fick ett samtal idag när jag sov av en kvinna vars rum jag hört av mig på. Mumlade fram att jag var på föreläsning (bara en liten vit lögn, ingenting om man jämför hur jag kan ljuga som när jag i tredje ring skulle ha ett tal i svenskan och hade det om min mördade släkting. Sebbe och Alex skrattade så mycket att dom blev utslängda men min föreställning var klanderfri) och att jag skulle ringa henne senare. Hon gav sitt nummer och jag skrev självklart inte upp ett endaste nummer och jag glömt av vad hon sa var hennes namn, så boendeproblemet är fortfarande olöst. Kollar fortfarande omkring och har nu konstaterat att om man skall hyra ett rum där man kan andas i centrala stan går det på minst 5000 kr. Fann ett rum på Gärdet för 4000 kr dock men 10 kvm, nej tack. Sedan fanns ett rum på Östermalm på 40 kvm för lika mycket, men helst av allt vill jag ha ett eget krypin. Min syster Ellen verkar inte helt ledsen över att jag kanske skall flytta, härligt när man känner sig älskad.

Hej Emil hej, såg din kommentar. Har du msn? Det vet jag att du har för Sebbe sa att han pratar med dig på msn ibland sist jag träffa honom. Adda mig på
[email protected]. Puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback