Daxs för sömn

Nu skall jag gå och göra bekantskap med min kudde, täcke och säng fast jag är inte ens trött har bara en gnutta förnuft kvar i mig, trott eller ej. Min uppsats om teologisk etik går skitbra, har hunnit med lika mycket nu på bara någon timme som jag gjorde sammanlagt på som andra 10. Först leka med min jojo (jag köpte en godis-jojo när jag handlade godis med Alex i fredags och han kunde konster som han hade lärt sig från första klass jag skall pröva mig på). Idag är det söndagsmiddag hos pappa men jag är inte alls manad så jag vill iiiiiiinte och tänker iiiiinte gå. Alex kommer du ikväll? Sista kvällen i sådana fall, och ringa Viktora skall jag göra om och om igen tills hon svarar måste få reda om barnpassningen nu. Sov gott.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback