Eftermiddagen

Åkte in till stan efter den obligatoriska grenomgången om hur man skriver en c-uppsats och hann med att köpa två jackor (en till Becka och en till Ellen), solglasögon, pocketböcker, en bok om Kabbala för nu skall jag äntligen förstå mig på det där med "Livets träd", bikini (lite tidigt kanske), reflexer formade som enhörningar som Ellen och Becka måste ha på jackan så dom syns ute i mörkret och choklad till Alla hjärtans dag. Fick hjärnsläpp när jag skulle trycka in koden så nu har jag glömt den. Gick till bankomaten sedan och försökte två gånger igen utan lyckat resultat. Hann med bussen hem precis men var tvungen att sitta bakåt vänd så jag blev åksjuk och när jag tog upp min Mer jag köpt fanns det inget sugrör, just my luck.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback