Fredrik Virtanen och Peppe Eng

Peppe Eng
Peppe Eng vill inte kolla till Fredrik Virtanens "Studio Virtanen" efter hans påhopp på Peppe i hans blogg så nu har Virtanen bett om ursäkt som plåster på såren. Hur pinsam får man vara? Klankar man ner på någon så får man stå för det. Jag klankar ner på Fredrik Virtanen men allt jag skriver tycker jag är befogat så om han skulle komma fram till mig på stan eller som Martin Melin gjorde här och skrev till mig att jag vara "pinsam" som kommenterade honom i min blogg så går fan inte jag och ber om ursäkt till honom. Jag står för allt jag skriver och även om det kan verka elakt flera gånger är det saker jag står för. Nej Fredrik Virtanen du är pinsam och hur kan man hata någon som Peppe som dansar uruselt, har en guldtand (hahahahaha, så P I M P!) och som ser råtänd ut på hans danspartner (sånt kan jag se i människors blickar).

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fredrik Virtanen är mer än pinsam. Han är ett tragiskt, tragiskt skämt.

2006-02-27 @ 10:24:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback