Imorgon börjar föreläsningarna

Imorgon börjar föreläsningarna igen men jag har inga planer på att gå i huvudtaget. Jag går på obligatoriska gruppövningar och that's it. Andres tyckte jag skulle gå i alla fall för man lär sig alltid något. Sanningen är snarare att han vill åt mina böcker för att han själv inte köpt alla. Vad skall jag göra, jag kan inte lämna bort alla böckerna och sen själv sitta som ett fån och inte ha en aning om vad jag skall skriva på hemtentan. Nej, alla får ta hand om sig själva här. Om jag får göra det så far fan alla andra göra det med. Jag ger gärna bort min världsreligion-tenta så han kan kolla på den innan han gör omtentan men jag kan inte lämna ifrån mig böcker jag själv behöver.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback