Insider, Efterlyst, Seinfeld, As If

"Insider" var lite festligt. Kul att en av dom prostituerade sa att hon sålde sig för hon tyckte det var så himla kul att träffa nya människor. Som om det bästa sättet att lära känna någon är när man blir påsatt av personen i fråga. Jag är ingen moraltant men att sälja sig för några ynka hundralappar måste verkligen rubba ens självförtroende och fram för allt ens självrespekt, stackars satar. Jag börjar undra vad Robert Aschbergs roll är på "Insider" förutom att vara programledare och säga ångra få meningar i varje program. Missförstå mig rätt, jag älskar Robert Aschberg (ännu mer sedan han och Robinson-Robban nästan hamna i slagsmål) men det är lite synd om dom stackarna som får göra grovarbetet och i vissa fall utsätta sig för livsfara (ja, jag förstår att Robban (får jag kalla dig så? Tack) inte kan spana för att han är en såpass känd och offentlig person).

Att Leif GW Person inte var med på "Efterlyst" var en stor besvikelse, men han får allt ta sitt pick och pack och vara med nästa torsdag. Snart börjar "Seinfeld" och varför har "As If" slutat att gå? Är det slut, finito, the end, Buenos Aires (jag trodde det betydde hej då en gång i tiden)?


Kommentarer:
Postat av: Max Power

Men visst har dom andra reportrar som spanar. Och Robban gör väl bara sista avslöjandet. Killen har ju pondus.

Lev Väl.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback