Jag börjar visa mitt rätta jag och...

Jag sa till mig själv i slutet av förra året att jag aldrig någonsin skall förneka mitt förflutna och vem jag är, vad jag vill och vad jag känner.

Jag börjar visa mitt rätta tv-junkie Anna nu. Förut så när någon frågade om jag sett något program på TV kunde jag (om det inte var någon av mina kompisar) säga att "ja, jag råkade zappa över på det i några minuter" när jag egentligen hade (i princip) satt klockan för att se något skräpprogram på TV. Det är bara att erkänna, jag är inte alls bara en finsmakare när det gäller den underbara dumburken utan jag älskar DOKUSÅPOR (tycker det är tusen gånger mer intressant att se på något som handlar (även om de i viss mån kan vara konstlade) känslor än något som följs av ett manuskript och inte är verkligt). Det enda jag egentligen har svårt med är action, dåliga action filmer med inslag av erotik är dock en helt annan femma (hahaha). Nu "Seinfeld"!


Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

lol

2006-01-20 @ 23:55:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback