Jag har så ont i käften...

Jag har så ont i käften att jag faktiskt inte kan skriva, och det är absolute sant. Hur skall jag formulera mig på bästa sätt utan att uppröra/äckla någon så innebar måndagens magsjuka ett trettiotal besök till toaletten så jag har inte tandkött kvar, knappt och det känns! För att göra det bästa av situationen putar jag med läpparna och blåser in kall luft så här sitter jag och ser ut som Kajsa Anka, men hey det är inne och jag har inte betalat ett endaste öre för det.

Alex kommer hem till nästa helg (och han har fått jobb idag, skall gå visning för en designer han inte ens kan stava namnet till under modeveckan i Paris, grattis! Vi delar 50/50, tycker jag), underbart, men jag hade tänkt gå ut med Daniel då och vi vill helst gå ut ensamma (jag skämtar!), det får bli myskvällar hos mig med hela familjen Braun/Starck (Stark).


Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

lol, kul att du gillade Kajsa Anka liknelsen.

2006-01-26 @ 16:17:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback