Jag passade på att städa

Jag har inte somnat än men däremot har jag städat mitt rum. Väntar dock med dammsugandet tills klockan nio så jag inte väcker grannar, inte för att jag bryr mig utan för att göra mamma till viljes. Jag har tagit fram och dammat av all kurslitteraturen i min temporära bokhylla, sorterat tentor, gruppövningar, anteckningar, texthäften osv. i olika högar, gömt undan all min skönlitteratur jag har haft framme (la dom i ett skåp ovanför garderoben för att 1. jag läst all den litteraturen 2. den var inget vidare bra 3. vill inte ens visa att jag läst det 4. om någon säger "oh det boken var så bra" till en bok jag inte tyckte var någon vidare kommer jag ogilla personen. Jag har varit så hurtig, putsat, stått på stolar för att nå vrår, puffat till kuddarna osv osv osv.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback