Jared Leto

När människor frågar mig om någon ser bra ut brukar jag alltid svara (om jag svarar ja, det vill säga), ja hon ser bra ut, hon är smal. Som att vara smal är synonymt med att se bra ut eller att vara smal är grunden för att se bra ut. Så skadad är jag av skönhetsidealet som målas upp överallt.

Publicerar två bilder på Jared Leto, en innan (den skinny) och en hur han ser ut nu (må det vara inför en filmroll han gör detta). Kommentarer överflödiga, bestäm själv vilken bild ni tycker han ser bäst ut på.


Jared LetoJared Leto - smal

Kommentarer:
Postat av: Emma

Neej!! Vad han han gjort!!
Jag ÄLSKAR framförallt den smala vackra bilden!!
Men jaja, det är ju till en roll i en film så Jaaoo!!
Han går säkert ner i vikt sen igen :)
VACKRASTE AV ALLA ÄR JARED!!

2006-01-29 @ 22:54:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback