Linda, Skugge, Fredrik Virtanen, Ebba von Sydow

Jag skulle tippa på att dom tre mest lästa bloggarna av oss svenskar är Linda Skugges, Fredrik Virtanens och Ebba Von Sydows och jag avskyr dom alla tre. Och för andra saker än att deras bloggar är urusla.

Att Linda Skugge trodde hon passa i svart lugg, hennes äckliga bokomslag till "Fittstim", att hon tror att hennes problem är mer väsentligare än någons annan och slutligen att hon avlat barn som kommer att växa upp och bli som henne. Fredrik Virtanens avskyr jag för att hans by-line bilder alltid är hemska, att han gått om mig på bloggtoppen, affischerna som ser på stan för hans nya program på kanal8 gör mig illamående när jag tar mig till skolan och han tror att han är något av ett musikorakel. Ebba von Sydow avskyr jag för många saker men främst för att hon är en skam för oss göteborgare, att hon alltid skall vara med på bilder och hon ser som vanligt lika platt och ointressant ut, men absolute absolute mest så stör jag mig på hennes MÖRKA röst. Det är så osexigt att man hellre skulle föredra Mimi (bild, Alex har sagt att jag sminkar mig så henne, men visst jag kanske använder en "aning" för mycket eyeliner ibland) i "Drew Carey".

Mimi, Drew Carey


Kommentarer:
Postat av: Anna

ha ha, I love you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback