Människor som ändrar sitt nick på msn hela tiden...

Dagens störande moment (2000-talets störande moment): alla människor som ändrar sitt nick på msn hela tiden så man inte har någon aning vem personen är. Om det inte står "Fredrik" hur skall jag då veta vem [email protected] (och nej, det finns ingen på min msn som heter så) som är döpt till "förfest hos mig imorgon och sen galen utgång" är. Dessutom människors behöv hävda sig, att döpa sig själv till "Du gör mig så lycklig", att man riktigt mer eller mindre blir tvingad att fråga, vem gör dig lycklig? och personen skall kunna säga min pojkvän/flickvän. Exemplen kan göras hur många som helst så istället föra rada upp ett tiotal till så vill jag bara ge min fulla respekt till människor som heter en och samma sak hela tiden och inte byter namn till "Miami here i come", "Fan vad ball vi hade det i lördags", "Dom tre musketörerna - jag, Anna, Johanna", och vem vet det kanske inträffar just vi det här tillfället.

Kommentarer:
Postat av: barajagjohanna

Haha! Klockrent. Jag håller med.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback