My Sweet 16

Det ska vara "My Sweet 16" marathon på MTV idag men nu visar dom "Fabulous life of Ashley and Mary-Kate Olsen", har hela världen gått och blivit wacko. Ge mig min dos av "My Sweet 16" jag har väntat på i veckor. Innan har dom bara visat marathon av "Pimp my Ride" (varenda djävla dag), "Punk'd", jätte gamla avsnitt av "Ashlee Simpson Show" och andra tråkiga serier. Okej dom visade "Laguna Beach" två onsdagar men jag har redan sett alla dom avsnitten tusentals gånger om (jag HATAR "O.C" för det är en fiktiv serie om hur dom rika och vackra lever det men "Laguna Beach" som visar the real stuff, (i alla fall bitvis) är underhållning på hög nivå).

Jazmin, My Sweet 16 - MTV

I avsnitt 5, säsong 2 får vi möta denna underbart, ödmjuka och trevliga lilla damen Jazmin (bilden). Hon blev adopterad för ett år sedan av hennes rika föräldrar och verkar ha anammat deras stil riktigt bra. Hon berättar stolt att förra året handla de hon på K-mark (dit vill jag verkligen för att kolla läget) men nu handlar hon bara dyra designkläder. Jazmin var hemsk, skrikig och hade ful t-shirt med löjeväckande tees på inte att glömma ett stort ballonghuvud till en liten kropp. Hon ser ut som en stor ful bebis (kan tänka mig att det var såhär barnet i "Seinfeld" såg ut i avsnittet när dom är i Hamptons).


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Laguna beach är bäst. Sweet sixteen är näst bäst (men bara när det är nån slynig liten rik unge som får allt den vill).


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback