Peder Fogstrand

Peder Fogstrand

Här har vi Peder Fogstrand (sååå besviken att jag inte hitta en mer målande bild av honom) och alla som varit på Stureplan någongång måste ha sett honom (det har aldrig jag men har inte lyckats undgå hans existens genom reklam, Under-Cover och till det jag skall komma på g-life). På g-life, som är en community, så får man skriva en liten notis om man så önskar. Min är "i bet you think this song is about you", lite småkaxigt vill jag tro men det måste bara framstå som patetiskt. I alla fall så har även Peder en sådan, och han är som jag hört grovt dyslexisk (vilket man inte skall skratta åt men...) han kan bara inte stava till "greven" som han kallar sig och det om något måste vara mycket komiskt och även lite tragiskt. Det står istället "geven längtar till solen pusss", människan är 30 år och när han fick frågan vad han ville syssla med i framtiden (hans nutida sysselsättning är att fika (en och annan bulle måste slinka ner) med tjejkompisar och festa) är att vara med på reklamer. Härligt då har vi en till ICA-Stig (eller ICA-Ulf, vet ni att han får ligga med Slitz-brudar bara för att varit med i denna långkörare, there is no God).


Kommentarer:
Postat av: patrick

hahahahahaha!

2006-01-29 @ 18:09:10
Postat av: Pash

LillekortePeder!

Postat av: Julia

hoho. Peder. Han skulle bara veta var hans bild har varit...

2006-02-26 @ 22:30:54
URL: http://knark.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback