Positiva ansökningsbesked i flingpaketen?

En gammal klasskamrat (som jag tycker om jätte mycket, egentligen tycker jag inte om hennes typ lite dum/snäll men hon är så otroligt vänlig, positiv och god människa att det inte går att låta bli) till mig skall börja läsa på Handels nu. Jag vet inte om det bara är en kurs eller helt program (men jag skulle gissa på en kurs) och jag undrar hur fan kom hon in där? Jag vet precis vad hon har för betyg och hon skulle aldrig få över 1.0 på högskoleprovet så vad är det som händer? Jag visste inte man kunde hitta positiva ansökningsbeskad till Handels i flingpaketen nu för tiden. Jag är i alla fall jätte glad för henne, det är precis vad hon vill. Handels är hennes stora dröm (även om det klingar högre att säga till andra att hon läser på Handels än att plugga där), så lycka till.

Åh jag fick en kommentar om att jag inte skall vara så "djävla trevlig" haha, kul! I med att det lätt tvärtom igår, men jag är faktiskt glad för hennes skull och dessutom så har jag själv inga ambitioner på att gå på Handels (och kanske ha pappa som föreläsare, nej tack) och jag vet att hon med en stor portion tur kommer klara högst en tenta (så det så).

Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

var inte så djävla trevlig. du, som många av oss andra tycker inte att en person i vår närhet förtjänar var som har för ärats vederbörande. stå för det.

2006-01-20 @ 23:06:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback