Religion, äventyr med pappa, Ebba Von Sydow

Mamma (ja jag ber fortfarande min mamma att göra saker) har ringt runt idag, till bland annat VHS och Göteborgs Universitet och jag är fortfarande antagen till religion i Göteborg. Tacccck, det hjälper visst att vara polers med Gud. Skall till skolan imorgon och ha årets första gruppövning som jag inte förberett mig någonting på, hämta ut lite rättade tentor och kolla upp ännu en gång att jag är antagen (om inte så kommer huvuden rulla, nu har dom sagt till mig att jag är det och då får jag fan vara det med!).

Nu skall jag på äventyr med pappa och äta på restaurang och gå på bio. Vi skall se "En Geshias memoarer", pappa ville egentligen inte se den för den har fått dålig kritik men jag visade vart skåpet skall stå. Senast han var på bio så såg han "I hennes skor" med Kathe så han borde vara glad att det inte är en riktigt lika mycket girley girl-film denna gång.

Nya EBBAS Vecko Revyn kom idag. Jag störde på mig när det stod EBBAS Vecko Revyn förra gången, men då kunde jag godta det för att hon kanske ville markera att nu är det jag och inte Charlotta Flinkenberg som är chefsredaktör, men ännu en gång. Näää. Ellen (min syster) sa att hon hade läst att det var ute med mycket underlagscremé och kollade på mig, hmmm en pik kanske? Djävla uppsnofsiga syster.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback