Resedagboken.se, Daniel, The String Quartet ännu en gång

Är inne på resedagboken.se och läser om människor i min närhet (kompisar är att ta i att säga) och deras resor och jag blir grön av avund. Inte att resa till Frankrike i och för sig, eller Kanada (som jag och Alex har hört är världens tråkigaste land) och inte heller Australien. Men överallt annars vill jag i princip till. Jag längtar till min och Alexs (Sebastian heter Sbastian på resedagboken så du vet Alex) amish-resa runt om i USA för den skall bli av. Allt som behövs är lite pengar, visum, ett körkort till Anna och tid (tid är viktigt, tid är bra, tid är pengar och tid är visst allt jag har) så är vi iväg.

Daniel (som åker till Milano imorgon, ha kul!) du som alltid klagar på att du aldrig kommer få plugga på univ. gå in på
www.studieplatser.nu, där är det bara att välja och vraka. Det är många skitkurser men du kan alltid hitta något.

Måste höja The String Quartet till skyarna ännu en gång, kvällens låt är deras tribute to Iron Maiden - "Aces high".

Kommentarer:
Postat av: Anna

OM det är journalist du vill bli så vet jag faktiskt inte om jag ska rekommendera programmet eller inte. Vissa saker har varit bra och andra har varit riktigt dåliga. (de är inte så bra på planering och samordning på södertörn har jag lärt mig efter två år) men jag är just nu glad att jag läser programmet iallafall för det är hemskt kul. Jag tror att de har gjort om programmet lite också så ni får en kurs i journalistik redan från början.
Jag har inte läst samtidshistoria, men av de jag känner som läser det så är de flesta nöjda.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback