Solen tittar fram bland molnen

Mystiken man möter och måste brotts med när man läser religion är nog det som tilltalar mig mest (inte är det dom skenheliga kristna studenterna i alla fall) och det är nog det som avgör att jag med högsta sannolikhet stannar i Göteborg. Det och att jag tjänar in pengar, får bo hos mamma (mammagris så det står härliga till), sedan vill jag inte att Becka eller Ellen skall smutsa ner mitt rum (bara jag får smutsa ner det) och att man bara har en föreläsning om veckan. Varför vet jag inte, fick schemat hemskickat idag men får fråga när terminen börjar. Synd bara att då slutar jag 16:00 varje måndag och vid fyra skall jag hämta Julia på dagis, hoppas hon kan vänta en extra kvart. Jag får gå tidigare och förhoppningsvis få skjuts hem av mamma ibland på måndagarna. Jaja nu tittar solen fram bland molnen känns det som, men känn er manade att svara på mina Södertörn frågor i alla fall.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback