Städat(?)

Städat mitt rum nu och jag har kommit fram till samma slutsats jag gjort dom senaste åren. Jag är i stort behov av nya förvaringsmöjligheter. I en av mina garderober har jag mina barnböcker på golvet för jag stod inte ut med tanken att mina underbara böcker förvarades på pappas vind och bara skulle lukta mer unket för var dag. Mina videofilmer (bry er inte om "Mean Girls" som jag köpte för en tjuga på Ullared) som jag samlat ihop det senaste 1,5 året har jag stapplat upp på en fönsterbräda och det är lika stabilt som lutande tornet i Pisa, en dag kommer en stapel med filmer hamna över mig och förgöra mig. Däremot är mina hattar, mössor och kepsar någorlunda organiserat, kastade nämligen upp hälften av mina huvudbonader på ett överskåp till en av mina garderober för ett halvår sedan. Där finns det mindre smickrande kepsar framförallt (jag köpte truckers som en galning nämligen), studentmössan och annat hemskt. Väskorna är en annan sak som jag har någorlunda kontroll över, väskorna som ligger där har jag kanske inte alla använt men kan tänka mig att använda dom alla. Mina kära örhängen ligger i pappkartonger från Macy's och hör och häpna i ett glas. Bara att kolla och förvånas:


Kastade även några örhängen, men här är däremot min bättre hälft (bilden gör dom ingen rättvisa) av samlingen:
Örhängen
Nu är mitt rum i alla fall mer eller mindre städat, beror på vilken definition man har av det men man dör i alla fall inte på fem minuter om man är dammallergiker längre.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback