Tentan klar!

Klar med tenten och en dag till godo. Precis när jag trodde jag var klar såg jag att man skulle göra en inledning där man skulle motivera och ha med syfte, en sammanfattning och en massa fotnoter. Detta är inget projektarbete utan skall vara en ynklig hemtena. Den överdjävligaste, tråkiga och säkert den som kommer ge mig ett ig. Så trött på alla tjocka böcker och små lappar där jag skrivt upp boksidor jag använt och referat till så nu när jag hade skrivit ut arbetet kastade jag in alla böcker jag använt mig av (dom får inga vara i den synliga bokhyllan, så trött på dom böckerna att jag spyr) i ett skåp och så har jag lagt fram arbetat så mamma kan lämna av det efter arbetet. Här skall niget lusläsas och ändras på, det får bära eller brista. Tre nätter, 11 sidor och en massa nonsens blev resultatet, men jag har fått tillbaka mitt liv efter 3 helevetesdygn och nu kan jag tänka på annat än dygdetik, feministisk etik, befrielseteologins etik, ja jag kan fortsätta i evigheter en av böckerna jag använde var fan 800 sidor.

Alex åkte idag och tänkte precis sätta mig och skriva ett lååååångt mail till honom och så raderar jag alla våra mail från förra Paris-resan (som jag sparat för jag tycker det är litterära underverk, hahah) och kommer på att jag inte kan hans mailadress i huvudet. Är det alexengstrm eller alex_engstrm eller något annat? Jag vet inte, så jag väntar på att Alex mailar mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback