Tyra Banks

Jag tycker om "Top Model" (speciellt när dom får makeovers och hälften modellchicksen börjar lipa för dom skall klippa av dom allt förutom 5 cm hår, och jag förstår dom. Först och främst på grund av håret är varje kvinnas juvel, även om min "juvel" borde liknas med en kolbit, thank god för hårförlängningar och för det andra hur många supermodeller finns det idag som har kort hår? Tyra Banks säger till dom att klippa av dom håret men har hon någonsin haft kort hår(jag mnenar 2 cm kort hår)? Det är vädigt få som har haft riktigt kort hår bland modelljättarna. Inte Naomi Campbell, Kate Moss, Cindy Crawford, Linda Evangelista, Gisele Bündchen, Isabeli Fontana, Kim Alexis, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio, Laetitia Casta, Josie Maran, Niki Taylor, Claudia Schiffer, Andriana Lima, ja ni förstår vad jag menar. Milla Jovovich och Twiggy verkar vara dom enda.) men "Tyra Bank Show" är hidöst. Tyra Banks har överexponerat sig själv i den mån att hon finns överallt och hon går min på nerverna. I "Top Model" är hon i alla fall någorlunda sansad och inte som i hennes hemska egna show när hon ler ett större leende än Grand Canyon, skriker "shake your body" var femte minut, skall catwalka och posa varenda gång hon gör entré och varenda av hennes avsnitt verkar bara ta upp ämnen som dåliga dejter, inredning (och vilken hemsk inredning, han någon målat mina väggar gröna som i dagens program hade jag skrikit högt, inte tackat) och b-kändisar som gäster varav 90% av dom är afroamerikanska och tackar Jay-Z, Beyonce och Puffy för dom har visat dom hur riktiga entreprenörer är. Skulle Tyra Banks bli en ny Oprah? Skulle inte tro så, det enda dom liknar varenda på är att bådas publik hör hemma på ett mentalsjukhus.


Kommentarer:
Postat av: - Nonsens och rappakalja Jakob -

"thank god för horförlängningar"

hehe... horförlägningar...

Postat av: alex

linda evangelista har haft kort har, likasa Tyra Banks

2006-01-29 @ 11:37:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback