Varför?

Varför är det så djävla kallt i mitt rum trots att jag har på högsta möjliga värme, varför envisas människor att ha sig skärmkeps fortfarande (att ha det som golfproffs på golfbanan är inte okej och att ha det som pricken över i:et till sin outfit när man går ut på krogen (hahah) är ännu mindre okej), varför växer (känns det som) min utväxtsrand ut fortare än resten av mitt hår, varför är Ellen sur hela tiden nu för tiden, varför måste jag äta söndagsmiddag hos pappa på söndag (jo, för att den är obligatorisk. Trodde att man bara använde ”obligatorisk” i samma meningar som hade med studier att göra), varför har jag inte snubblat över någon bra bok/musik/film på sistonde, varför har min blogg gått och blivit wacko så jag inte kan skriva å ä ö utan måste skriva det i ett worddokument och klistra in det?

”Ett ord liknar biet, det har honung och gadd.”  - Talmud

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Du var fin and i like what you read! keep up the good work :)

Postat av: ElinLeticia

*fnissar*...skärmkeps..det hade jag ju med på min lista av fula grejer ju...

2006-01-22 @ 14:00:18
URL: http://elinleticia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback