2006:s Moder Theresa

Det glömde jag nämna, finns det något som heter kharma så kommer jag inte alls bli en fluga eller i värsta fall amöba som jag skulle sätta mina pengar på i mitt nästa liv. Inte efter gårdagens hjältedåd eller kanske bara helt vanligt vanlig medmänsklighet. Såg en avdäckad kille som låg och sov på en busshållplats vid en fem då alla nattbussar och spårvagnar slutat gå och då går jag, Anna, fram till honom och kyssar honom. Eller inte, jag väckte honom, fråga om han visste vart han bodde, fråga om hade pengar och satte honom i pengar och sa till några Torslandabönder att dom så snällt fick leta efter en annan taxi för vi (han) var där först. Så istället för att råna honom såg jag till att han kom hem helskinnad. Jag är rörd till tårar av min godhet.

Kommentarer:
Postat av: backgammon

Consolidate low pot gross backgammon figure game.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback