Alex har kommit hem

Alex

Alex kom hem i onsdags men tack vare att hela tillvaron snurrade enligt honom så fick jag inte träffa honom förrens på torsdagen. Yeah right, och jag som trodde jag hört dom alla.

Vi har umgåtts, varit i stan, fikat, lunchat (rättare sagt jag lunchat han kollat på), shoppat (denna gång tvärtom dess värre, han shoppat jag kollat på), gått ut med Sebbe (bild till höger), Fabbe och Peter (bild till vänster) och myst (inte det "mys" som ni skulle tro, här är mys synomynt med frossa socker och fett).
Peter och Sebbe
Igår var vi ute som sagt och efter många om och men hamna vi på "Bryggeriet" (ja jag vet, vilken misär) ocfh där spelade dom goa låtar som "I natt i natt är det du är det ja....", "Elouise...." och alla dom andra trallvänliga/buggvänliga låtarna till min och Alexs besvikelse (ni skulle sett Peter han dansa som aldrig förr).

Jag fick mig en puss och en kram och det var välbehövligt trots att jag är känslokall och cynisk (yeah right, jag klarar inte ens av att lura mig själv).

Bilden är på Alex under modeveckan i Paris eller Milano, potatoe potato.

Kommentarer:
Postat av: alex

det e " Eloise", stupid......

" en Louise e vi mer än bara vänner" öhhhhh

2006-07-09 @ 01:40:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback