Lizzie, Tobbe och DANIEL är hemma från Milano

Lizzie, Tobbe, Daniel
Nu är dom hemma, Lizzie. Tobbe och Daniel (bilden är från förra modeveckan i Milano i januari) det vill säga. Hemma från Milano, fester, mode och självklart bråk. Det är en regel är man med Daniel i mer än en timme så blir det bråk, spelar ingen roll vart man är och vad man gör det blir bråk i alla fall. Om allt eller inget, stora eller små, men bråk blir det. Och det sjukaste är att trots det blir bråk och man svär och säger det ena och andra så vet man att vi är fortfarande kommer vara bästa kompisar när det är över och att detta är varken det första (nähä, jag har klippt sönder hans überdyra jeans en gång och när vi var på Mykonos och på Malta med för den delen så pratade han inte med mig på flera dagar. Det mina damer och herrar är en bedrift jag aldrig skulle klara av) eller det sista. Vi älskar att hata varandra.


Kommentarer:
Postat av: 888

These zero 888 poker door corner pot chalk?

2006-08-04 @ 08:17:52
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback