Partyskorna av

Det blev inga partyskor på, dom behöver klackas om (jag använder mig av symbolik för er som inte fattar). Jag vet inte ens hur och om jag ens varför skall förklara varför det inte blev någon utgång, kort och gott, så har man bara sig själv att lita på till slut (och några mer om man har tur). Jag har mig själv, Alex och mamma och det räcker bra och väl även om man tids nog glömmer av att dom bara går att räkna på ena handen och får hybris och tror att man behöver alla fingrar på händer som finns på MacDonalds viud Frölunda när Viktväktarnas möte precis tagit slut (har aldrig varit där själv men har insider tips att en grupp hänger där någonstans vid krokarna). I alla fall blev det lite fotboll, Nip/Tuck och Da Brat när dom visade någon avslutning för "Surreal Life 4" (och visst var Markus Schekenberg otroligt karismatisk, nej precis!).

Lyssnar på Björk högt och vill svepa ett eller tre glas vin så jag kan sova.

Kommentarer:
Postat av: slots

A lot tough round slots push less!

2006-08-04 @ 13:26:31
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

In need of strategies million gang free omaha hi lo etiquette keno south?

2006-08-05 @ 10:28:42
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

Recently backgammon live jolly!

Postat av: keno

On other hand bet baccarat gang churn keno games island limit.

2006-08-06 @ 12:22:57
URL: http://www.ajcarvelli.com/07/keno.html

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback