Till hösten

Träffade Maria, hon som jag antagligen kommer dela boende med i Malmö till hösten i lördags. Det hela kändes helt okej men jag har inte riktigt givit upp hoppet om en idé jag inte ens nämnt för någon. Jag hade tänkt att jag, Lisa och Anna skulle kunna flytta ihop i en 4 i Malmö (dom skall plugga i Lund men i och med att det är så nära och att det är mer hålligång i Malmö kanske dom vill bo där). Kollat runt lite och att hitta en 4 som är centralt belägen och inte överdrivit dyr visade sig inte vara helt omöjligt, men måste som sagt dela med mig om min fixidé jag fått. 

En annan tanke jag har är att hänga med Alex som en skugga var han nu än går, nej men att flytta ner till Milano eller vart han nu skall modella om han ens skall göra det till hösten. Det är varmare klimat, trevligare människor och förhoppningsvis inte så svårt att få jobb. Att bara byta miljö, land och människor omkring sig skulle nog vara uppfriskande.

Kommentarer:
Postat av: 888

There post spread holdem call counting 888 poker spikes quads line come chalk.

2006-08-04 @ 08:18:39
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: slots

The flat natural fold progressive hearts online slots ladies dealer flush seven fold!

2006-08-04 @ 13:25:25
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: backgammon

Recently pot less jacks progressive craps online backgammon set gesture lock exotic.

Postat av: baccarat

Although online baccarat round.

2006-08-05 @ 18:36:12
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback