Vår masterplan uppd.

Efter att våran masterplan gått åt helvete ännu mera, dom höjde med en 500 hundring nu imorse, så förstod vi att det var bäst att slå till nu innan biljetterna kostade multum och vi inte ens skulle ha pengar till att ta båten till Mykonos från Aten eller att biljetterna skulle ta slut. Sagt och gjort, jag åkte till stan och köpte mig min biljett så nu finns det ingen återvändo, och nu får dom jättegärna höja biljetterna massamassa så man känner att man gjort en bra affär. Dess värre med min tur så lär dom säkerligen ligga på tusennånting på lördag och alla själar som klarat av att vara coola som en filbunke kan skratta åt mig och Alex som köpte biljetterna när dom var som dyrast. Strossa omkring på stan och inhandlade lite förnödigheter inför resan som två par skor (till mig och mamma), bikini, smink, hårblekning, stringtrosor och strandväska (man kan inte gå till stranden  utan att en sådan).

Sedan köpte jag billiga svenska jordgubbar som smakade skit och åkte hem för att packa ner mina saker inför flytten och sedan började jag kolla över mina kläder och se vad jag skall ha med mig. Jag handtvättade till och med två bikinis nu innan och jag kände mig så huslig och som om jag vore skapt för att bli en hemmafru.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback