Ångesten...

Ångesten vägrar att släppa och det trots att jag skrubbat bort stämpelmärkena (det brukar fungera i alla fall) man får när man går in på en klubb så dom skall veta att man betalt när man virrar omkring på alla andra ställen på Avenyn.

Jag tror jag mist något, något som egentligen inte skulle betyda så mycket om Alex vore här (ett djävla tjat om honom va? Då skall ni vara glada att ni inte ha dejtat mig, på en "dejt" pratade jag om Alex non-stop från våra äventyr i nutid till hans framträdanden han gjorde under roliga timmen på mellanstadiet) och jag vill bara att det skall gå en vecka och två så ångesten kan avta och släppa helt. Saknar även Anna Johansson som är i Bulgarien och blir pepparkaksbrun (hoppas hon blir lobster-röd haha) och lever gott i ett charterparadis (även om charter är så svenskt och turistiskt det bara kan bli så låter det underbart att få fly undan).

Förresten så hade Alex gått på mitt ex när han var på en casting (jag vet, model och mitt ex, finn ett fel!) inför modeveckan i Paris och dom skulle se Sverige - Paraguay matchen tillsammans. Han vet inte ens om att Alex är den Alex och jag väntar ivrigt på alla detaljer från torsdags. Kan inte med min ekonomi som inte ens existerar ringa dyra utlandssamtal. Det gjorde jag förut efter varenda bakfylleångest dagar men dom blev helt enkelt för många och samtalen för långa. Så maila mig nu Alex, nu...

En annan Anna som jag knappt inte känner menjag  läser hennes blogg (har länkat henne här till höger blir det nog (?)) skrev i hennes blogg att hon skulle gå och "våldta sitt kylskåp". Hahaha, så djävla bra. Precis vad jag skall göra nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback