I min ensamhet

Sitter och äter glass i min ensamhet. Becka svimma ikväll igen så pappa kom och hämta henne och mamma är och jobbar natt så jag får underhålla mig själv så bäst det går.

Igår hade vi tentan som jag övrigt förhoppningsvis klarar  om jag har alla gudar som finns på min sida. Därefter tog vi den obligatoriska ölen-efter-tentan som slutade i hur många som helst. Vi gick till första bästa stället som var "Orienten" som får Askims Krog att framstå som en 5-stjärning restaurang. I alla fall är ölen billig, föreståndaren hur trevlig som helst och han delade ut flashiga flyers för deras happy-hour dom har på helgen (två drinkar för 60 och dom spelar rnb och hiphop (säkerligen från The Vocie eller något)). Sedan gick vi till "Chez Amis" i vanlig ordning där vakterna försätter att imponera genom att säga att det inte var jag på mitt pass (ja jag vet jag använder mitt pass, orutinerat). Efter en liten upplysning när jag kunde mitt födelsedatum och sa att man faktiskt kan färga håret så drog jag åt mig i passet och gick in och beställde. Men i deras försvar så är det Novemberlov och det kryllade av 89:or ute som lånat syskons leg och igår var inget undantag. Träffade massvis av inte mina utan mina lillasystrars kompisar. Jag övervägde att gå till Deep men där skulle det nog vara ännu mer småttfolk som beställer in helrör, är utklädd till hora eller polis (Halloween, inte för skojs skull) och som vevar så det blev efterfest hos en kille i klassen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback