Igår, idag, imorgon

Male Look 2006

Igår kom Alex hem och jag tror på allvar att han var gladare att besöka 4Gott än att träffa mig, men jag kan inte klandra honom har själv samma prioteringar. I alla fall var det heaven att få träffa ens bästa vän, själsfrände och platoniska livskärlek av kött och blod och inte 2 minuters korta mobilsamtal från London.

Har tenta på måndag (då min kusin för övrigt fyller år så jag får antingen komma senare till tenta-firandet eller hoppa över det helt för det är obligatorisk födeldagsmiddag när någon på mammas sida fyller år av kusinskaran) och känner paniken smått komma, skall få en del gjort idag och imorgon skall jag ta en (eller flera) öl med Charlotte (hej Charlotte!) och på fredag skall jag till Valand med Alex för ja, se sjävla på broschyren (Alex själv som pryder den, haha).

Drack min första julmust idag som smakar som en blandning av något-sött-man vill-ha mer-av och morfars-gamla-hostmedicin. 

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Japp, imorgon blir det Några öl!!
Ses klockan sju! Våga inte vara sen ;)

2006-11-29 @ 19:00:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback