Bortförd av Aliens?

Igår på lunchrasten (som för övrigt är 2 h varje dag. Vad skall jag med hela 2 h till när jag slutar 17:00. Kan vi inte korta ner den en timme så man kan sluta vid 16:00 eller är meningen att jag skall ta mig från Götaplatsen till Hisingen och äta lunch där och sen promenera tillbaka? För det har jag tid med. Eller är det meningen att man skall öppna skolböcker och diskutera vilka regissörer som provocerar onödigt mycket(jag hörde några människor i min kurs göra det igår, på sant!)) var jag tvungen att dela mede mig om mina 3 kompisar jag har i kursen (fast det var bara 2 där) om att jag har haft ont i magen hela veckan och jag tror på allvar att jag blivit bortförd av Aliens. Jag är en sån person som på helt allvar kan få en sån fixidé och tro på det. Som till exempel i somras på Mykonos blev jag hiv-positiv genom att stå bredvid en person som inte själv var hiv-positiv. Ja, det finns ingen logik i dessa tankar. Idag kom jag på varför jag har magont, det är inga gröna Aliens (som hon i "Tre Kroner" blev bortrövad av, spännande avsnitt) utan det är träningsvärk. Jag har varit dum nog att ge mig på att göra några sit-ups varje dag i med att jag inte gjort det på år. Illa illa...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback